Wednesday, October 21, 2009

sangat syahdu~~~

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Reff:
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah

wali-aku cinta Allah....

subhanallah,,,syahdu n mendalam lirik lagu ni,,,suarenyer pon syahdu,,even da ske lame da,,bru ni nk post lirik lgu nih,,,dngr2kan n slmt mghayati,,,

2 comments:

fi zhilalil tarbiyah said...

salam bila..hehe..wah betul2.syahdu sgt lagu nih..hmmm,bila2 bila rase memerlukan sumthing,i means nk kite tadabbur quran same2 cakap la kt aku..kite leh wat usrah kejap mcm kt bilik dl..hehe..aku sanggup dtg.insyaAllah

nabila said...

syahdu smpai nk mengalirkn air mate~~
wah,,btul ke mum,,i miss all those moments,,,rindu sgt2,,kite bc quran samer2,,mum bg usrah,,,kiter bncg2 hal2 agame,,,=)
insyaAllah,,,biler2 je mum nk dtg bilik,,ak mengalu2kn.