Friday, August 7, 2009

urm,,,,,

cmner nk cite ek,,,aku da lame ade feeling nih,,,cm sumthng wrong je,,,tp x taw nk luahkn cmner,,,
actlly ak ngn dia da lame kwn,,,,
aku ske sgt kwn ngn dia,,tp x pnh lak la de rase yg jiwng2 tu ke pe ke kn,,,
nk kte kwn karib x la,,tp atleast aku jmp r sum1 yg easy going,,n fun cm dia,,,
kalo bork tuh mmg cm org giler je,,ngarut2 n merapu x tntu hale,,,cm bdk2 pon ye,,tp tu yg best,,tme tensen2 ilng sket tensen tuh,,,
tp sjk 2 mnjk nih,,bile ak taw dia da kapel,,(even dia x pnh nk ngaku n citer kt aku)..ak jd da serba slh,,,,nk ajk2 dia bork cm dulu,,,cm x kena je,,,
blh kn kdg2 tuh ak rase cm aisyh,,,kaco pakwe org je,,even,,yela kn kwn je,,,tp x taw la kn kalo dia nk anggp aku kwn dia ke,,haha,,tkut gak dia pk len psl aku ske carik dia,,hmm,,
yela,,kwn2 semua da jauh2 ngn aku,,,ak siyes sedih,,,
bile2 rse nk share citer,,xde org,rase cm lonely giler,,,huu,,,,lg2 x-rumate tersyg da terpish,,msg2 duk tmpt len2,,,aku rindu sgt kt korng,,,mmg x de sape ley replace rumate yg best cm korng,,,mum,,n shap esp.
n agy 1 hal,,kdg2 ak terse aty ngn kwn2 yg da x nk cntct2 ak,,mmg la nk sms2 ni cm leceh je kn,,tp atleast 1 msg pon jd dlm setaun tuh,,cm korng da xnk kwn aku je pe,,,ye la,,ak mmg la da tercmpk sorng2 kt sini,,,tp jngn r trus lupe kt aku,,,korng da x nk pon share citer ngn aku,,,aku sedih,,,huhu,,,,
haaha,,padahal aku de je kwn2 kt sini,,tp kwn2 lame yg aku syg yg kat sane mmg xde ganti r,,,i miss u all,,ingt la kt aku jgk,,
ok,,,^-^

7 comments:

Anonymous said...

nabil!
aku x penah lupe kau!
aku sll je terpike bile nk kuar ag.
since masing2 jadual x same..
susah nk carik time.
aku lak weekend balik umah..
sooryyy sangat tau..

nabila said...

artyn!
thanks,,,xpe2,,aku paam,,huhu,,
ye r,,msg2 da bz kn skrg,,xley da nk cm dulu2,,
(T-T)

Anonymous said...

dun wory..
i try to make a great plan for us..
just wait the time coming kayh..

mumtazah said...

terharunye..
love you dear..^_^

nabila said...

artyn:hehee,,,can't wait 4 dat.artyn d great planner,,,=p
mum: just so u know,,,mmg syg mum sgt,,=)

sei said...

wei nabila!!!!

aku sayang ko...

sayang ko...

sayang!
sayang!
sayang!
sayang!
sayang sokmo!!

aku sayang ko sokmo...
walaupon aku bukan rumet ko..huahahahahaha..

tahu x knp?

kerana ko adalah sahabat aku..

SAHABAT yang dihadirkan oleh Dia untuk aku..

sebahagian dari diari n story hidup aku..

ade ko tau..

sahabat yang akan ade sntiasa dalam doa2 aku..insyaALlah

jd aku tak pernah lupa ko.. sbb ko d 1 that i call as SAHABAT..

remember that.. tembak karang..

hahaha..sayang sokmolah;)

jemput dtg rmh if u think u need to share somthg..our heart(mum n me)alwez open to hear somthin from u..

;)

anytime dear~

nabila said...

huu~~
sayg ramlah jue,,,
terharu amat2
kau pon rumate juge,,,rumate sesurau,,
may Allah bless u always,,,
=)