Wednesday, April 1, 2009

being single???!!


wahhh!!
nak promote ke pe niyh,,haha
nway ,,tetibe terlintas nk bercrite psal being
single niyh,,,bkn ape,,tetibe bile borak2 ngan sorng ambe Allah ni pasl menyesal, wat aku terpkir bnyk kali,,,nyesal x aku single?nyesal x clash ngan ex bf dulu,,,urm,,,b4 that,,,ak nak korang bc dulu artikel ni,,maybe ade yg da bace kot,,,http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=922
nyesal?
mule2 dulu of cos la,,,bile da clash,,rase mcm da x complete je idup niyh,,lagi2 bile x dek org nk care n xdek tempat nk mngadu,,huh,,,sediyh nye rase aty,,wawa,,,lbh2 lagi aku ni plak jnis adee je bende nk bercerita,,,huhu
n then,,,ak pikir balik,,,
so much things that i've done wrong,,,
kebaikan,,,,alhamdullilah...s
Allah sentiasa sayngkan hambanya yang ingin mencari epnjang skrg niyh,,hati lagi tenang n bnyak perkara yang membuka mata ak tentang couple niyh,,,,
bile2 bukak tafsir ade la jumpe bbrp ayat yang bnyk melegakan hati aku,,,lebih2 lagi dari surah ar-rahman,,,
'maka nikmat tuhan manakah yang kamu dustakan'...
.
fuhhh,,,aku bnyk sgt merungut,,,n after kaji2 blk surah ni,,,bnyk nikmat tuhan perlu ak syukuri,bile renung balik,,,ak x perlukan sorang teman laki pown,,,coz aku ade ramai kawn,,,kawan yg baek2 plak tuh,,,yang slalu mngajak aku ke arah kebaikan,,,
alhamdullih...terutama rumate2 ak,,,thanks guys,,,n sori r sllu kne dngar citer2 ak yg sedih+keciwa+mcm2 agy r,,,hehe
tapi ak still suke bile tgk kwn2 ak yang laen ade teman,,,aku seronok tgk diorng
bahgie,,,cume ak harap diorng sentiasa menjage hubungan diorang,,mmg la nk suh jgn kapel tu cam susa kan,,plus sape la aku kan,,x dek hak kot,,,haha,,,
dulu,,time kapel,,,mmg btol la mcm dlm artikel tuh,,,kepala dok ingt kt pakwe je,,,huhu,,,tu r tuhan nk tnjk kat aku,,,x pasal2 final kantoi,,
,semua yg jadi ade himahnye,,,ak bersyukur sgt2 ak tersedar,,,even ade kslahan yg ak da wat,bilamana hati ni terlalai sket,,ak berdoa n harap2 sgt da x ulang kembali,,,
alhamdullh,,,hati ni langsng da x terbukak ngan mane2 laki,,wat mase niyh la kan,,nanti2 x taw r plak kan,,huhu,,kalo ditemukan harap2 la hubungan tu yang direstui n diredhai,,i'Allah...takut sgt kalo terlalai,,,;(
Allah da ciptakan pasangan masing2,,,,cume x taw bile n dimane je kite akn jump,,,sabarlah wahai rakan2 ye,,,x ya la takut sgt x kawen ke ape ke,,ade je yg nak,,rilex2,,hehe.
perempuan baik untuk laki yang baik,,, n begitu la jugak sebaliknye,,,so,,,ak nk jadi perempuan
baik,,,InsyaAllah,,ak nk berusaha,,,tp slow2,mungkin x mampu utk aku jadik sehebat fatimah atau saiditina khadijah,,tp ak blh jd sebaik2 diri aku sendr,,be my real me,,,d good side,,not d dark side of me,,hehe,nway,,,ak harap yg bace entry ni jgn r salah anggp plak,,it's up to all of u how u wanna take this ,,but for me,,,i'm hoping for the best in dunia akhirat,,,muge2 semua pown diredhai Allah s.w.t.....aminnnn


2 comments:

Wan Hazami said...

wey, ssh r nk bce...
font ko kecik benau...
tajok dh gempak dh...
tp ble nk bce...
ssh nk dpt feel r beb!
pape pn, kte serupa...
we are single...
hahahaha...

Anonymous said...

bgs2..
=)